עמוד הבית » שירותים » פינוי פסולת » פינוי פסולת מתכת

פינוי פסולת מתכת

פינוי פסולת מתכת מהווה מרכיב משמעותי בסל הכלים האקולוגי שמציעה חברתנו לתעשיות, מוסדות ולקוחות פרטיים. כידוע, בתהליכי העבודה של מפעלים נאספים חומרים, רכיבים ומיכון היוצאים מהמחזור כגון מנועים, ארונות חשמל, רכבים, מכונות, צ'ילרים וכדומה. במקום שהמתכות יתאספו בחצרות המפעל ויהוו מפגע בטיחותי המפריע להתנהלות השוטפת, ובמקום לטמון את הפסולת הכבדה בעלויות גבוהות, ניתן להפוך את הציוד הישן למקור הכנסה ששווה לא מעט כסף. כאן בדיוק נכנסת חברתנו לתמונה.

גל מיחזור איסוף, מיון, טיפול בפסולת

כיצד מתבצע פינוי פסולת מתכת

ראשית, יש להבין כי פינוי פסולת מתכות מחייב הפרדה במקור בשטח ייעודי שמקצה המפעל. הסיבה לכך היא שקיימים סוגים שונים של מתכות כגון ברזל, ניקל, נירוסטה, אלומיניום, נחושת וטיטניום. בכל המתכות האלו ונוספות חברתנו יודעת לטפל, אולם במידה והן מעורבבות זו בזו קשה לבצע תהליך מיחזור. 

לכן שירותי פינוי מתכות מתחילים בפגישה עם נציגי חברתנו, שמספקים את כל המידע הדרוש באשר לאופני המיחזור, סוגי המתכות, דרכי ההפרדה וגם מחירי הקנייה שלנו. לאורך השנים ליווינו מפעלים רבים שהקימו מרכזי מיחזור בשטחיהם וברשותנו פתרונות רבים להפרדה במקור, שיאפשרו גם לכם להקים את המערך בצורה נכונה, אפקטיבית וחסכונית המתאימה להתנהלות השוטפת. יש להדגיש כי פארק המיחזור יכול להקיף את כל סוגי הפסולת הקיימים במפעל כגון קרטונים, עץ וגזם, זכוכית, נייר, ביג בגים, פלסטיק וכן הלאה, כאשר חברתנו נותנת מענה שלם לפינוי ומיחזור חומרים אלו.

בתוך כך יבוצע תכנון משותף המסכם את כל מרכיבי הפינוי, לרבות דרכי פינוי ברזל ומתכות נוספות עם מכולות רם-סע ומנוף, תכיפות הפינוי, סיכום על מחירי הקנייה, חתימה על הסכם וכיוצא בזאת. מכאן והלאה נספק את שירותי הפינוי, בין אם מדובר במנוף "גרף" האוסף מתכות מערימות ומהקרקע אל תוך משאית עם מכולה, או באמצעות מכולת רמ-סע העומדת בחצר המפעל ומועמסת במועדים שסוכמו על גבי משאית שלנו.

 

גל מיחזור מחזיקה צי משאיות אשר נותן שירות בפריסה רחבה. 

לסוגי המשאיות שאנו נותנים שירות לחץ לקטלוג. 

אנו מצעים מגוון רב של סוגי כלי אצירה אשר מוצבים בשטח הלקוח. 

לסוגי כלי האצירה השונים שלנו לחץ על הקטלוג. 

פינוי פסולת מתכות – למה לעשות זאת עם גל מיחזור?

חברת גל מיחזור מתמחה בתחום הפינוי והמיחזור כבר למעלה מ- 15 שנים, לאורכן צברה ידע רב וביכולתה לתת פתרונות מדויקים, חסכוניים ומשתלמים התפורים במיוחד לצרכי הלקוח. מאחורינו שורה ארוכה של לקוחות מרוצים מכל מגזרי התעשייה, וברשותנו מצויים כל האישורים הנדרשים עבור פינוי פסולת מתכות ומיחזור שלהן. ביכולתנו לספק כלי אצירה רבים לריכוז של מתכות, וצי המשאיות הגדול של חברתנו פועל בפריסה ארצית רחבה ומעניק מענה מהיר ויעיל לצרכים שוטפים ונקודתיים. 

יתרון משמעותי נוסף הוא סל אקולוגי שלם שחברתנו יודעת לספק, הסוגר את כל הפינות בתחום פינוי ומיחזור של פסולת תעשייתית לסוגיה, דבר המאפשר התנהלות שקטה לחלוטין מבחינה עמידה בדרישות החוק והתקנות. מעבר לכך, שירותי פינוי מתכות מעניקים בפני עצמם יתרונות משמעותיים למפעלים, ובראשם הסוגיה הכלכלית. הידע והיכולת של חברתנו להפריד בצורה מיטבית ומהירה סוגי מתכות רבים, והעבודה מול מפעלי התכה מובילים בישראל ובחו"ל, מאפשרת למפעל להרוויח ממון נכבד על "פסולת" כבדה, שאלמלא כן הייתה מוטמנת בעלויות גבוהות או מהווה בעיה סביבתית ותפעולית.

 

פינוי פסולת מתכת - אזור שאלות ותשובות

ניתן לפנות פסולת מתכת מגוון דרכים, אך הדרך המומלצת היא ע"י משאיות מנוף ומכולות גדולות.

דילוג לתוכן